Ikinörtit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ikinörtit

Sitä olemme mitä nimi sanoo
yli 50 v keskustelufoorumi
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Missä sitä ollaan 2

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
faari
aktiivinörtti
faari


Viestien lukumäärä : 1358
Join date : 05.10.2009
Ikä : 81
Paikkakunta : turku - länsiturunmaa - pto de Mazarron

Missä sitä ollaan 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Missä sitä ollaan 2   Missä sitä ollaan 2 Icon_minitimeMa 15 Heinä - 19:59:02

Käväistiin lapinmaalla ja ollaan taas takaisin. Tosin jostakin siunaantunut kaikenmoista menoa.
Sataakin saisi, kun mustikat ja vadelmat kuivuvat paikalleen eivätkä kasva täältäpesee täältäpesee 
Takaisin alkuun Siirry alas
http://koti.mbnet.fi/faari/
Katleija
aktiivinörtti
Katleija


Viestien lukumäärä : 963
Join date : 04.10.2009
Ikä : 87
Paikkakunta : Turku

Missä sitä ollaan 2 Empty
ViestiAihe: Missä sitä ollaan 2   Missä sitä ollaan 2 Icon_minitimeSu 30 Kesä - 23:47:09

Menee ilmeisesti valvomiseksi, kun nukuin liian myöhään liian pitkään illansuussa. Vilkaisu tännekin tuon pyykin silityksen jälkeen. Kiva oli kuulla Frederiikastakin. On asunnon myynnissä aina oma vaivansa. Hyvä kun olet tyytyväinen.
Minun ei tarvitse enää asuntoa vaihtaa, kun -93 ostin tämän asunnon "vanhuutta varten". Tyytyväinen tähän olen edelleen. Kesällä tässä on parasta tuo meidän talon taustapuolen luonto, jonka me asukkaat olemme hoitaneet hienoon kuntoon.
On ollut innokkaita viherpeukaloita mm. pariskunta joka on vuosien rakentanut perkolat, risuaidat, käytävät ja istutellut kymmeniä eri kasvilajikkeita perennoja, puita ja pensaita. Luonnostaan tässä on pari vanhaa komeaa mäntyä, haapaa, sireenejä, valkoruusuja, pähkinäpensaita, alppiruusuja ja vaikka mitä.
Onpa kiva leikkimökkikin, vaikk' ei nyt ole lapsia tällä kertaa. Keinu ja penkit pöytineen, jossa istumme, kahvittelemme ja juttelemme.

Kyllä kesä on sentään ihana. Viime kesä oli sellainen etten käynyt meressä uimassa. Tänään tuli talviturkki heitettyä pois. Minulla on vähän matkan päässä uimaranta ja poljinkin sinne. Laitoin uimapuvun jo kotona valmiiksi päälle.
Olin niin rohkea että sukelsin pää edellä laiturin päästä sen enempää vettä tunnustelematta.
Saivat katsoa silmät ymmyrkäisinä miten mummu sukeltaa. hmmmm pulpul 
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Missä sitä ollaan 2
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Missä sitä ollaan oikein!
» Mä en ala
» Täällä ollaan
» Hyvää Joulua
» sikapiikki

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ikinörtit :: Kaikenmaailman sekalaiset höpinät tänne :: höpinäpönttö-
Siirry: