Ikinörtit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ikinörtit

Sitä olemme mitä nimi sanoo
yli 50 v keskustelufoorumi
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Ikinörtit

Siirry alas 
+4
mirjamarja
faari
MdK
Katleija
8 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Katleija
aktiivinörtti
Katleija


Viestien lukumäärä : 963
Join date : 04.10.2009
Ikä : 87
Paikkakunta : Turku

Ikinörtit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Ikinörtit   Ikinörtit - Sivu 2 Icon_minitimeTo 19 Heinä - 11:49:51

First topic message reminder :

Yht'äkkiä en muista kauanko me Ikinörtit olemme kirjoitelleet palstallamme. Jonkun vuoden kumminkin. Samalla olemme vanhentuneet, siitäkös tämä hiljaiselo johtuukin.
Minä olen huomannut vanhentumiseni alkavan haittaavan sienestystä ja marjastusta. Metsäretkelle alkaa kertyä tuota lisärekvisiittaa jo vallan liikaa. Ennen mukaan riitti vaan marjakori, nyt pitää olla kaksi kävelysauvaa (ilman kumitulppia), kännykkä, WC-paperia, juomaa, evästä (banaani tai voileipää), hyttyssuihketta, sadetakki. Pikkupallikin olisi hyvä, mutta sitä ei enää pysty sinne raahaamaan.
Eilen tein lähikallioille parin tunnin vaeltelun kanttarelleja etsien. Kyllä niitä löytyikin sen verran että pojan ja pojanpojan kanssa riitti herkuteltavaksi.
Mustikat alkavat tulla poimimiskuntoon, annan niiden vielä jonkin aikaa kasvaa. Olen lisäksi päättänyt etten niitä älyttömästi kerää. Vattujakin näyttää tulevan.
Takaisin alkuun Siirry alas

KirjoittajaViesti
MdK
aktiivinörtti



Viestien lukumäärä : 1761
Join date : 03.10.2009

Ikinörtit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ikinörtit   Ikinörtit - Sivu 2 Icon_minitimePe 20 Heinä - 13:26:10


Aika tarkalleen 6 vuotta olemme kirjoitelleet. 17.7.2006 on minulla merkintö Ikinörttien
avaamisesta.

Vanhenemisesta kai se johtuu ettei enää jaksa osallistua nettikirjoitteluun yhtä ahkerasti
kuin ennen. Vanheneminen rajoittaa minullakin liikkumista. Parin tunnin patikkaretket
ovat muisto vain.

Kantarelleja kasvaa kävelyreittini varrella ja olen sieltä hakenut kesän
ensimmäiset kantarellit. Huomenna on grilli-ilta suunnitteilla ja aion tarjota voissa paistettuja
kantarelleja lisukkeina.
Mansikoita kävin keräämässä yhden ystäväpariskunnan saarelta ja nyt on syöty mansikoita
mahan täydeltä, pakasteeseenkin jäi muutama litra.

Parhaillaan on minulla vieraila, tietkonenörttejä ovat, istuvat kannettavat polvillaan sohvalla
niin minäkin pujahdin tänne koneen ääreen! Smile

Ensi viikon lopulla on tarkoitus ajaa Skooneen ja kuunnella hieman "elävää musiikkia".

Takaisin alkuun Siirry alas
Katleija
aktiivinörtti
Katleija


Viestien lukumäärä : 963
Join date : 04.10.2009
Ikä : 87
Paikkakunta : Turku

Ikinörtit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Ikinörtit   Ikinörtit - Sivu 2 Icon_minitimeTo 19 Heinä - 11:49:51

Yht'äkkiä en muista kauanko me Ikinörtit olemme kirjoitelleet palstallamme. Jonkun vuoden kumminkin. Samalla olemme vanhentuneet, siitäkös tämä hiljaiselo johtuukin.
Minä olen huomannut vanhentumiseni alkavan haittaavan sienestystä ja marjastusta. Metsäretkelle alkaa kertyä tuota lisärekvisiittaa jo vallan liikaa. Ennen mukaan riitti vaan marjakori, nyt pitää olla kaksi kävelysauvaa (ilman kumitulppia), kännykkä, WC-paperia, juomaa, evästä (banaani tai voileipää), hyttyssuihketta, sadetakki. Pikkupallikin olisi hyvä, mutta sitä ei enää pysty sinne raahaamaan.
Eilen tein lähikallioille parin tunnin vaeltelun kanttarelleja etsien. Kyllä niitä löytyikin sen verran että pojan ja pojanpojan kanssa riitti herkuteltavaksi.
Mustikat alkavat tulla poimimiskuntoon, annan niiden vielä jonkin aikaa kasvaa. Olen lisäksi päättänyt etten niitä älyttömästi kerää. Vattujakin näyttää tulevan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ikinörtit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ikinörtit   Ikinörtit - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ikinörtit
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Ikinörtit suljettu?
» Ikinörtit hakkereitten hallussa?
» Chattaileeko Ikinörtit täällä ja koska?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ikinörtit :: Kaikenmaailman sekalaiset höpinät tänne :: höpinäpönttö-
Siirry: