Ikinörtit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ikinörtit

Sitä olemme mitä nimi sanoo
yli 50 v keskustelufoorumi
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 "Töllön" suosikit

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Katleija
aktiivinörtti
Katleija


Viestien lukumäärä : 963
Join date : 04.10.2009
Ikä : 87
Paikkakunta : Turku

"Töllön" suosikit Empty
ViestiAihe: "Töllön" suosikit   "Töllön" suosikit Icon_minitimePe 17 Toukokuu - 10:54:06

Kun olin kerrankin näin viiteliäs, että 70+:aan pitkän jutun kirjoitin, niin kopsaan sen tännekin. Siellä vanhukset jo jättävät euroviisut, jääkiekon, kuninkaallisten häät ym. hapatukset katsomatta. Omat ajatukseni näin sanoiksi puin.

"mun mielteet

Pitäähän Euroviisuja ja MM-jääkiekkoa sekä missikisoja ynnä prinsessahäitä seurata. Käyvät viihteestä ihan hyvin meikäläiselle keinutuolikatsomolaiselle.

Vaikka kevyessä musiikissa 50-luku on ihanaa nostalgiaa, johon kiinteästi liittyy nuoruuden rakkaudentunteet ja hulluus. Yksi tekijä oli se, että iskelmämusiikki oli samalla tanssimusiikkia. Näin ei ole enää.
Onhan meillä kuitenkin klassinen musiikki se, joka ei muutu eikä vanhene.

Nyt ei mikään ole niinkuin ennen, mutta olen kyllä senverran utelias, että seuraan musiikin erilaisia suuntauksia ajan tasalla pysyäkseni, etten nyt ihan jää niille entisille sijoilleni.
Onhan eräs jälkeläisistänikin raskaan rokin tekijä ja mörinävokalisti, apua vaan!!!
Odottelen toivorikkaasti, että vanhetessaan tekisivät kokeiluja muihinkin suuntiin, toiveenani sinne melodisempaan retroon. Mutta epäilen pahasti, sillä ovathan he bändeineen jo Euroopassa ja Venäjällä soitelleet ja faneja löytyy tuollaisellekin.

Euroviisuja katsellessani arvuuttelen miten antamani pisteet osuvat lopullisten kanssa yhteen. Koetan siis arvailla suuntausten trendejä.
Miun maun mukaisia ovat yksin laulajat ja paikallaan pysyvät tai enintään hillitysti liikehtivät ja ilman sokaisevaa valoshowta esiintyvät, joilla kappale kuulostaa hienolta silmät kiinnikin.
Loordin voitto oli selvä osoitus shown vievän voiton itse musiikista.

Jääkekossa taas Suomi on vahvistunut ainakin yhdessä asiassa. Puristusta ja sisua on riittänyt sinne loppuun asti.
Ennen kun alku meni pelissä loistavasti niin melkein poikkeuksetta se ilo ikäänkuin herpaannutti ja vastustaja pääsi iskemään ja niittaamaan voiton tunteen pojilta, seurauksena häviö.
MM-jalkapalloa silti seuraan mieluimmin sen helpomman seurattavuuden takia"
täti
Takaisin alkuun Siirry alas
 
"Töllön" suosikit
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ikinörtit :: Kaikenmaailman sekalaiset höpinät tänne :: höpinäpönttö-
Siirry: