Ikinörtit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ikinörtit

Sitä olemme mitä nimi sanoo
yli 50 v keskustelufoorumi
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 4 käyttäjää paikalla

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Ramoona
lähes aktiivi
Ramoona


Viestien lukumäärä : 192
Join date : 31.12.2009

4 käyttäjää paikalla Empty
ViestiAihe: Vs: 4 käyttäjää paikalla   4 käyttäjää paikalla Icon_minitimeLa 15 Tammi - 11:47:33

Minäkin olen piilottanut itseni ja huomannut, että aina kurkatessani on monta vierailijaa paikalla, varmaan muitakin kuin meitä ikinörttejä. Kas kun Hannele ei ole kirjoittanut mitään, ei ole oikein tervetulleeksikaan voinut toivotella.
Olin eilen Artukaisissa karavaanarimessuilla, Turun kauppahallissa, kahvilla kyläpaikassa ja kotimatkalla viiden maissa tultiin Raison Myllyn kautta. Katselin, näkyisikö Katleijaa, mutta eipä ottanut silmään, olisinkohan tunnistanutkaan. Tänä iltanahan teillä on upea avajaisilta siellä Turussa , karsiikohan kova pakkanen katselijoita.

Onnittelut yksivuotiaalle ja Katleija-Isomammalle (tulikohan titteli oikein) , juurihan vauvan nimestä keskusteltiin, aika rientää...

Joulu on riisuttu ulkovaloja lukuunottamatta, saavat olla tammikuun loppuun. Aurinko paistaa, mutta on vieläkin -15. Viihtyisää viikonvaihdetta ! sunny

Takaisin alkuun Siirry alas
MdK
aktiivinörtti



Viestien lukumäärä : 1761
Join date : 03.10.2009

4 käyttäjää paikalla Empty
ViestiAihe: Vs: 4 käyttäjää paikalla   4 käyttäjää paikalla Icon_minitimeLa 15 Tammi - 11:08:10

Minä olen myös aina paikalla, niinkuin nytkin! Smile

Minun aikani on mennyt nyt, kun käsi taas toimii, tuolla alakerran
tietokoneen ääressä ja kamppailen ruotsalaisen tekstin parissa.

Silloin tällöin kurkistan tänne, onko toiset nörtit olleet ahkerampia
kirjoittelemaan kuin minä.

Hyvää viikonloppua vaan minultakin kaikille! rendeer
Takaisin alkuun Siirry alas
Katleija
aktiivinörtti
Katleija


Viestien lukumäärä : 963
Join date : 04.10.2009
Ikä : 87
Paikkakunta : Turku

4 käyttäjää paikalla Empty
ViestiAihe: 4 käyttäjää paikalla   4 käyttäjää paikalla Icon_minitimeLa 15 Tammi - 10:51:20

Tuolta sivun alaosasta näkyy montako immeistä on kulloinkin paikalla. Minä olen piiloitettuna niinkuin joku muukin jäsenistä, senhän voi asetuksissa määrätä. Harvemmin kirjaudun ulos, joten olen melkein aina paikalla. Vrk: aikana käyneet jäsenet on lueteltu. Aika usein paikalla on vierailijoita, kumma kun kiinnostusta löytyy, vaikka palstamme on aika hiljainen.
Hyvää viikonloppua. Menen 1-vuotis synttäreille, samalla ovat myös tupaantulijaiset.
lol! flower
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





4 käyttäjää paikalla Empty
ViestiAihe: Vs: 4 käyttäjää paikalla   4 käyttäjää paikalla Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
4 käyttäjää paikalla
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ikinörtit :: Kaikenmaailman sekalaiset höpinät tänne :: höpinäpönttö-
Siirry: