Ikinörtit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ikinörtit

Sitä olemme mitä nimi sanoo
yli 50 v keskustelufoorumi
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Olumppialaioset!

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
MdK
aktiivinörtti



Viestien lukumäärä : 1761
Join date : 03.10.2009

Olumppialaioset! Empty
ViestiAihe: Vs: Olumppialaioset!   Olumppialaioset! Icon_minitimeTo 20 Helmi - 14:36:00


Eipä ole tullut seurattua olumppialaisia, kun kisat tulevat
sellaiselta kanavalta, jota minulla ei ole. Nettilehdistä ja urheilu-
uutisista sitten kuulee jos hyvin käy.

Itse olen ollut liikejalalla. Ensinnäkin siellä Suomessa kotimiehenä
ja olikin rattoisa viikko. En ole pitkiin aikoihin nauranut niin paljon
kuin tuon runsaan viikon aikana kun olin kahdestaan 10-vuotiaan
tulevaisuuden toivon kanssa.

Talokin on virallisesti myynnissä ja paikkojen on oltava siistinä siltä
varalta että joku spekulantti eksyy tänne syrjäkylille.

Talvi taitaa olla ohi tältä kertaa. Meteorologien mukaan on kevät
täällä Jöötanmaalla. Viikonlopuksi on luvattu n +10º lämpötiloja ja
lumet ovat poissa. Mutta vielähän sitä ehtii tapahtua vaikka mitä
säärintamalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Katleija
aktiivinörtti
Katleija


Viestien lukumäärä : 963
Join date : 04.10.2009
Ikä : 87
Paikkakunta : Turku

Olumppialaioset! Empty
ViestiAihe: Vs: Olumppialaioset!   Olumppialaioset! Icon_minitimeMa 17 Helmi - 11:27:57

mirjamarja kirjoitti:
Herttinen sentään!
Onko tämä porukka jo siinä pisteessä ,ettei edes olympialaiset herätä kirjoitushimoja?

Olen jo lopettanut jokapäiväisen palstan kurkkimisen. Me mirjamarjan kanssa vanhimmat palstalaiset saamme todeta, että noihin nuorempiin lie vanhuus iskenyt kun eivät enää jaksa palstalla käydä helssaamassa.
Minä otin tuolta Luottolaitokselta Frederiikan sähköpostiosoitteen ja lähetin 70-vuotisonnittelun, mutta ei oo postiaan enää olemassa. Ootteko hengissä. Bb on ainakin hengissä sen tiedä. Sielläpäin hän nauttii lämmöstä missä missä faarikin.

Olympialaisia olen katsonut valikoidusti. Paras tähän asti on ollut naisten viesti. Niin hilkulla oli kulta mutta myös pronssi, sitten Krista pinnisti suomalaisella sisulla hopealle. Kyllä oli jännää.
Aika vähän on noita lautailuja tullut katsottua, sen tytön hopealaskun seurasin kyllä. En ole ollenkaan perillä kun niitä on niin monta lajia ja nimet engelskaa. Onhan niitä kumparetta (töyssylasku) kourua ja hyppyriä
Jääkiekkoa en nykyään seuraa, mutta olympialaisissa suomen tilanne kiinnostaa ja pelit katson. Kyllä viimepelissä Kanada oli selvästi parempi joukkueena, onneksi Suomi puolusti hyvin ja voittomaali Kanadalle vasta jatkoajalla.

Tulkaa ihmiset kertomaan kuulumisianne, sitten kerron minäkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
mirjamarja
aktiivinörtti
mirjamarja


Viestien lukumäärä : 1263
Join date : 07.10.2009
Ikä : 90
Paikkakunta : Uusimaa, Vantaa

Olumppialaioset! Empty
ViestiAihe: Vs: Olumppialaioset!   Olumppialaioset! Icon_minitimeMa 17 Helmi - 10:24:26

Näköjään on.
Takaisin alkuun Siirry alas
mirjamarja
aktiivinörtti
mirjamarja


Viestien lukumäärä : 1263
Join date : 07.10.2009
Ikä : 90
Paikkakunta : Uusimaa, Vantaa

Olumppialaioset! Empty
ViestiAihe: Olumppialaioset!   Olumppialaioset! Icon_minitimeLa 8 Helmi - 16:15:57

Herttinen sentään!

Onko tämä porukka jo siinä pisteessä ,ettei edes olympialaiset herätä kirjoitushimoja?

Tässä meikä on niin täpinöissään, kun ihan pikaluistelu meni tossa telkussa ja Hollanti oli kolmoisvoitossa kiinni.
KYLLÄ on mahtavaa.

Eilen kuuntelin avajaisia Voice of Finlandin mainoskatkoilla ja ihmettelin, onko YLEN rahapussi todella niin tyhjä, että ovat ottanet pari turistia selostamaan avajaistunnelmia. Kyllä siihen tarvitaan ammattilainen jaarittelemaan tai olemaan edes hiljaa. Toinen kuulemma oli Ville Haapasalo, josta on nyt tehty Venäjän erikoisasiantuntija.
Voi hyvää päivää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Olumppialaioset! Empty
ViestiAihe: Vs: Olumppialaioset!   Olumppialaioset! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Olumppialaioset!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ikinörtit :: Hyvä olo ja maailma :: urheilu-
Siirry: