Ikinörtit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ikinörtit

Sitä olemme mitä nimi sanoo
yli 50 v keskustelufoorumi
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Siivousta

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Katleija
aktiivinörtti
Katleija


Viestien lukumäärä : 963
Join date : 04.10.2009
Ikä : 87
Paikkakunta : Turku

Siivousta Empty
ViestiAihe: Vs: Siivousta   Siivousta Icon_minitimeTi 28 Tammi - 23:02:05

Myöhäisiltaa, ihme ja kumma täällähän on mirjamarja käynyt. Kauhea painajainen sinulla ollut. Ellei ole silmälasit päässä niin näyttää niin siistiltä. Ei ole sormenjälkia kaapinovissa eikä pölyjä missään, mutta annas olla kun silmälasit on päässä niin ekana on pyyhittävä jääkaapin ovi. No miksi kun siellä tulee käytyä turhan usein, siksi kai niitä sormenjäliänkin. Laughing 
Minä tilaan pölypussit täältä https://www.findust.com/ ilman toimituskuluja, nopeasti postiluukusta. Olen ollut erittäin tyytyväinen, ovat edullisimpia kuin Citymarketissa.
God natt!
Takaisin alkuun Siirry alas
mirjamarja
aktiivinörtti
mirjamarja


Viestien lukumäärä : 1263
Join date : 07.10.2009
Ikä : 90
Paikkakunta : Uusimaa, Vantaa

Siivousta Empty
ViestiAihe: Siivousta   Siivousta Icon_minitimeTi 28 Tammi - 15:13:32

Minulla on tuttavuus, jonka huusholli on aina edustuskunnossa.
Myönnettävä, että kauhistun aina kun hän on tulossa, ja hyökkään riepujen ja luuttujen kanssa kaapimaan pahimmat pois, koska hänen haukansilmänsä kyllä osuvat pesemättömiin ikkunoihin ja tuhruisiin kaapinoviin.

Näin hänestä unta viime yönä: Hän oli pesemässä muovista astiaa, joka kuului hänen pölynimuriinsa. Se oli muka uusinta mallia, jossa pölypussipaikalla sijaitsee kapseli, johon pölyt joutuvat.
Kysyin ihmeissäni, peseekö hän pölykapselin aina käytön jälkeen ja hän huudahti parhaimmalla HYVÄNENAIKA-äänellään: "Tietysti, kapselihan olisi muuten täynnä pölyä!"

Toivottavasti muistan päivitellä hänelle seuraavan kerran tavatessamme, että minua on niin alkanut askarruttaa pölynimuri, kun se on ihan täynnä pölyä, pitäisiköhän se tyhjentää aina käytön jälkeen roskapussiin!


 täti ... tonttu
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Siivousta
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ikinörtit :: Huumori :: vitsit ja lausahdukset-
Siirry: