Ikinörtit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ikinörtit

Sitä olemme mitä nimi sanoo
yli 50 v keskustelufoorumi
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Toivottelut 3

Siirry alas 
+4
MdK
Frederiikka
Katleija
faari
8 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Frederiikka
aktiivinörtti
Frederiikka


Viestien lukumäärä : 887
Join date : 04.10.2009
Ikä : 79
Paikkakunta : Kymenlaakso, Kouvola-Kymijoen kaupunki

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimeSu 31 Maalis - 10:53:36

Pääsiäistervehdys! Smile

Terveiset lumen ja jään maasta. Aurinko paistaa ja lämmittää päivällä ihanasti, mutta yöt ovat todella kylmiä. Tete-narsissit jäätyivät ensimmäisenä yönään verannan ikkunoille. Kestävät hyvin -10 asteen pakkasen, mutta pakkanen lähenteli paria kymmentä ja se oli niille liikaa. Nyt olen nostellut narsissit yöksi saunan lattialle ja hyvin alkoivat kukoistaa.

Minulla on ollut tapana nostaa ensimmäiset puutarhatuolit pääsiäisenä ulos. Autotallin ovien edusta ehti sulaa juuri pääsiäiseksi ja tänään nautin pääsiäiskahvit rahkapiirakan kera puutarhatuolissa ulkona. Jäistä lunta on kinoksissa vielä metritolkulla.

Aurinkoista Pääsiäistä Kaikille Nörtti-ystävilleni. sunny

Toivottelut 3 Narsissi2
Takaisin alkuun Siirry alas
Ramoona
lähes aktiivi
Ramoona


Viestien lukumäärä : 192
Join date : 31.12.2009

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimeLa 30 Maalis - 12:15:45

Pääsiäisen iloa !

Toivottelut 3 P1010390sl

Imageschackilla sain nyt siirretyksi isona kuvan. Olen tykästynyt näihin perunanarsisseihin. Niissä on ihana tuoksu ja ovat pyöreänpallukoita kuin uudet perunat. Siihen perunaketjusi jatkoksikin sopii. Very Happy
Pienet tete-keltanarsissit otan yöksi sisälle, kun vielä on yöpakkasia, vaikka kaipa ne muutaman pakkasasteen kestävät. Aurinkoa piisaa, mutta ottaisin nyt mielelläni vastaan lämpöä vaikka vesisateen muodossa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Katleija
aktiivinörtti
Katleija


Viestien lukumäärä : 963
Join date : 04.10.2009
Ikä : 87
Paikkakunta : Turku

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimePe 29 Maalis - 22:26:04

Hyvää Pääsiäistä!


[You must be registered and logged in to see this link.]

kusu






Viimeinen muokkaaja, Katleija pvm La 30 Maalis - 22:51:25, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
MdK
aktiivinörtti



Viestien lukumäärä : 1761
Join date : 03.10.2009

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimeTo 28 Maalis - 14:58:00


Toivottelut 3 Wjcpw4

Muna- ja mämmirikasta pääsiäistä kaikille nörttikamuille!
Toivottavasti kevätaurinko loistaa lämpimästi siellä Suomessa! sunny

Takaisin alkuun Siirry alas
Frederiikka
aktiivinörtti
Frederiikka


Viestien lukumäärä : 887
Join date : 04.10.2009
Ikä : 79
Paikkakunta : Kymenlaakso, Kouvola-Kymijoen kaupunki

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimeLa 23 Helmi - 19:38:38

Ramoona kirjoitti:
Lissu-kissa on kaunis ja hyvinvoivan näköinen, paljonko onkaan ikää ?

Kiitos kehumisista! cat Lissu on noin 7-vuotias. Sen tarkkaa ikää ei tiedetä. Se tuotiin eläinsuojeluyhdistykseen kesäkuussa 2006 yhdessä sisarustensa kanssa maalaistalon navetasta. Muistaakseni poikasia oli kahdeksan. Hain Lissun eläinsuojeluyhdistyksestä marraskuussa 2006 kotiini kahden viikon koeajalle. Se oli kovin arka. Lymysi yläkerran nurkissa eikä antanut edes turkkia silittää. Kävi vain syömässä ja hiekkalaatikolla keittiössä ja pakeni taas yläkertaan. Sinne vein sille herkkupaloja ja kävin juttelemassa. Ajattelin, ettei yhteiselomme taida onnistua. Päätin kuitenkin anoa jatkoa koeaikaan ja jatkaa sen kesyttämistä. Kävin kirjoittamassa eläinsuojeluyhdistyksessä jatkosopimuksen koeaikaan. Kotiin palatessani Lissu tuli oma-aloitteisesti luokseni, pukkasi käteen ja kehräsi. Soitin heti eläinsuojeluyhdistykseen ja sanoin, ettei jatkoaikaa tarvita. Lissu on nyt kotona. Very Happy

Jos on Lissulla kissanpäivät, niin on Kertulla koiranpäivät, kun voi matkustaa kanssanne. Ikävöisi varmasti itsensä sairaaksi, ellei mukaanne pääsisi. Minulla on tuttava, joka matkusti tyttärensä luo Espanjaan muutamaksi kuukaudeksi. Koira jäi kotiin isännän kanssa, mutta ikävöi emäntäänsä niin, että sai vatsahaavan.

Upea koirakaunotar on Kerttu. Toivon sille pitkää ikää ja monia yhteisiä matkoja kanssanne. Mukava lukea Kertun kuulumisia. sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Ramoona
lähes aktiivi
Ramoona


Viestien lukumäärä : 192
Join date : 31.12.2009

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimeLa 23 Helmi - 14:28:23

Lissu-kissa on kaunis ja hyvinvoivan näköinen, paljonko onkaan ikää ? Kissat eivät kai harmaannu, meidän ensi kuussa 10 vuotta täyttävällä Kertulla on kuonon alaosassa harmaata. Siltä jouduttiin poistamaan kohtu ja munasarjat, sen jälkeen ruokahalu kasvoi ja painoa pitää tarkkailla. Kerttu on ollut mukana viimeisillä Euroopan automatkoilla, koska ollaan kuljettu asuntoautolla, ja hyvin se on pärjännyt. Toukokuussa on tarkoitus suunnata Adrianmeren rannalle Kroatiaan.

Tässä ollaan Baijerissa Berhctesgadenissa, lähellä Itävallan rajaa.

[You must be registered and logged in to see this link.]

Mukavaa kevään odotusta !
Takaisin alkuun Siirry alas
Frederiikka
aktiivinörtti
Frederiikka


Viestien lukumäärä : 887
Join date : 04.10.2009
Ikä : 79
Paikkakunta : Kymenlaakso, Kouvola-Kymijoen kaupunki

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimePe 22 Helmi - 23:00:44

Katleija kirjoitti:
Lissua on pidetty hyvänä, herkutella on saanut ja nauttii oikeista kissapäivistä.

Lissu osaa nautiskella korituolissa kokoNAISESTI. Laughing Minulle on jäänyt arvoitukseksi, miten se pystyy levittämään itsensä tuollaisiin muotoihin.

[You must be registered and logged in to see this link.]

Tässä ollaan tulossa keittiön lintulenkiltä ihan toisissa "kuoseissa".

Ps. Pidän molemmista, sekä orkidea- että kasvokuvista. Vaihtelu virkistää! kaverit
Takaisin alkuun Siirry alas
Katleija
aktiivinörtti
Katleija


Viestien lukumäärä : 963
Join date : 04.10.2009
Ikä : 87
Paikkakunta : Turku

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimePe 22 Helmi - 22:29:26

Lissua on pidetty hyvänä, herkutella on saanut ja nauttii oikeista kissapäivistä. Emäntänsä senkun lumitöissä raataa. Tasan ei käy onnenlahjat.
kusu hahaa

ps. kamala toi mun naama, orkidea on nätimpi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Frederiikka
aktiivinörtti
Frederiikka


Viestien lukumäärä : 887
Join date : 04.10.2009
Ikä : 79
Paikkakunta : Kymenlaakso, Kouvola-Kymijoen kaupunki

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimePe 22 Helmi - 12:07:30

Voi, miten kotoinen kuva, Katleija. Kiitos! Tuollaisen taulun haluaisin itsestäni Lissu sylissä. Minulla on kummitädiltäni perintönä saatu korituoli, joka muistuttaa hämmästyttävästi tuossa taulussa olevaa tuolia. Istun siinä monta kertaa päivässä, jos vaan paikka on vapaana. Kuten kuvasta näkyy, tunkua on. Very Happy

[You must be registered and logged in to see this link.]

Takaisin alkuun Siirry alas
Katleija
aktiivinörtti
Katleija


Viestien lukumäärä : 963
Join date : 04.10.2009
Ikä : 87
Paikkakunta : Turku

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimeSu 17 Helmi - 16:01:11

Myöhästyneet syntymäpäiväonnittelut Frederiikallemme!

Muutama säe Positiivarin värssypankista;

Onnea tänään,
onnea vuosille tuleville,
onnea päivän jokaiseen,
sykettä sydämen seutuville,
iloa menoon arkiseen!

[You must be registered and logged in to see this link.]
Takaisin alkuun Siirry alas
beataB*
lähes aktiivi
beataB*


Viestien lukumäärä : 346
Join date : 20.12.2009

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimeLa 16 Helmi - 13:36:04

Auringossa paistuu
sisällä pakastuu
vaikka lumi puuttuu

Noin liukkaan kelin lisällä ilmaistuna.

ONNEA FREDERIIKALLE!
Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
mirjamarja
aktiivinörtti
mirjamarja


Viestien lukumäärä : 1263
Join date : 07.10.2009
Ikä : 90
Paikkakunta : Uusimaa, Vantaa

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimeKe 13 Helmi - 22:44:41

[You must be registered and logged in to see this link.]
Onnea!
Vieläkö jaksat lumitöitä? Pian kesä tulee!
Takaisin alkuun Siirry alas
faari
aktiivinörtti
faari


Viestien lukumäärä : 1358
Join date : 05.10.2009
Ikä : 81
Paikkakunta : turku - länsiturunmaa - pto de Mazarron

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimeKe 13 Helmi - 17:37:45

Onneksi täällä ei sada tuota lunta, mutta pohjoisen vuorilla kuulemma pahin talvi vuosikymmeniin

Toivottelut 3 AbbxE6Ft
Takaisin alkuun Siirry alas
http://koti.mbnet.fi/faari/
Frederiikka
aktiivinörtti
Frederiikka


Viestien lukumäärä : 887
Join date : 04.10.2009
Ikä : 79
Paikkakunta : Kymenlaakso, Kouvola-Kymijoen kaupunki

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimeKe 13 Helmi - 9:49:35

Lämmin kiitos muistamisesta! Smile Kirjoitin eilen pitkän viestin, mutta se katosi taivaan tuuliin. Täällä on painiskeltu lumien kanssa harva se päivä. Lumen syvyys on nyt noin 80 cm ja viimeinenkin puutarhan poluista on täyttymässä. Lumitöistä olen selvinnyt omin avuin, mutta kattolumiin olen saanut apua. Hartaasti odottelen jo auringon paistetta lumia sulattelemaan.

Lähetän aurinkoisia ajatuksia kaikille Nörttiystävilleni! sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Ramoona
lähes aktiivi
Ramoona


Viestien lukumäärä : 192
Join date : 31.12.2009

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimeTi 12 Helmi - 14:53:31

Toivottelut 3 11766992
Takaisin alkuun Siirry alas
MdK
aktiivinörtti



Viestien lukumäärä : 1761
Join date : 03.10.2009

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimeTi 12 Helmi - 13:32:21


Paljon onnea Frederiikalle!

Toivottelut 3 20gm88o
Takaisin alkuun Siirry alas
Ramoona
lähes aktiivi
Ramoona


Viestien lukumäärä : 192
Join date : 31.12.2009

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimeLa 5 Tammi - 10:09:47

Toivottelut 3 Jouluruusu-web


Juuri kävin Kahvipirtissä kertomassa itselleni hyvin kauan rakkaasta jouluruususta, sielläkin se on tänä jouluna tullut monelle tutuksi. Se on nimestään huolimatta leinikin sukua, helleborus niger. Ostan useimmiten valkean jouluruusun, joskus vaaleanpunervan. Useamman kerran olen ulos istuttanut, mutta läheskään aina ei ole kukitus onnistunut, joskus sentään.
Jouluruusuun liittyy legenda. Pikkutyttö halusi lahjoittaa jotain vastasyntyneelle Jeesus-lapselle, mutta hänellä ei ollut mitään annettavaa. Niinpä hän puhkesi kyyneliin, ja joka kyyneleestä puhkesi hangessa pieni kukkanen.

Pisimmät amaryllisten vanat leikkaan maljakkoon, kauan ne vedessäkin kestävät. Hankin useimmiten nupulla olevat uudet kukkakaupasta, itse hyötämällä tulee kovin pitkiä ja honteloita. Oikeastaan jouluamarylliksenä myytävä kukka onkin ritarinkannus.
"Ritarinkukkaa kutsutaan yleisesti amaryllikseksi, vaikka se on oikeastaan väärä nimi tälle kasville. Aitoamaryllis (Amaryllis belladonna) kuuluu aivan eri sukuun kuin ritarinkukat (Hippeastrum). Ne ovat myös kotoisin eri mantereilta: ritarinkukka Etelä-Amerikasta ja aitoamaryllis Etelä-Afrikasta.
Jouluksi hyödettävät sipulit ovat jaloritarinkukkia eli ne ovat eri lajien risteymiä. Värivalikoima ja kukkien muoto vaihtelevat lajikkeittain."

Hyvää loppiaista !





Takaisin alkuun Siirry alas
Frederiikka
aktiivinörtti
Frederiikka


Viestien lukumäärä : 887
Join date : 04.10.2009
Ikä : 79
Paikkakunta : Kymenlaakso, Kouvola-Kymijoen kaupunki

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimeLa 5 Tammi - 0:18:48

mirjamarja kirjoitti:
Tänä vuonna ostin myös ensi kertaa jouluruusuja kaksi kpl. Ne voi kuulemma istuttaa keväällä ulos. Pitääpä kokeilla, jos kestävät hengissä. Kuivattelevat lehtiään. En tiedä, miten niitä tulisi käsitellä.

Oletkos kokeillut suihkutusta? Siitä ruusut pitävät. Minun amarylliksessani on nyt toisessa kukkavanassa kaksi kukkaa auki ja kolmas avautuu huomenna. Jouluiloa on siitä ollut todella paljon.

Minulle joulukukat ovat nykyään tärkeämpiä kuin joulukuusi. Naapurini toi minulle kotimetsästään männyn ja kuusen havuja. Niillä olen koristellut puutarhaa. Laitoin ulkovarastoon havun oksia säilöön ja koristelin niillä jouluksi kynttilöitä puutarhassa. Jouluista tuli eikä tarvitse imuroida havunneulasia juhannuksena.

Minulla on ollut vieraita ja kattolumien kanssa on pitänyt painiskella. Tänään romahtivat ulkorakennuksesta kadun puoleiset lumet. Puoli kattoa tyhjeni kerta rysäyksellä. Nyt on katto puhdas ja yksi puutarhan polku kattolumista täynnä. Toistaiseksi ei siitä katosta ole huolia. Onneksi, sillä voimia pitää varastoida seuraavaa lumiurakkaa varten.

Tänne Norttilään on näköjään ilmestynyt uusia viestejä runsain mitoin. Very Happy Olihan iloinen Uuden Vuoden yllätys! katti
Takaisin alkuun Siirry alas
mirjamarja
aktiivinörtti
mirjamarja


Viestien lukumäärä : 1263
Join date : 07.10.2009
Ikä : 90
Paikkakunta : Uusimaa, Vantaa

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimePe 4 Tammi - 11:09:13

Frederiikka kirjoitti:

Tänä jouluna onnistuin sipulikukkien kanssa. Amaryllis kukki ensimmäisen kukkavanansa täyteen loistoonsa jouluaatoksi.... Joulutähtikin oli tarkoitus kyllä hankkia, mutta pakkasten vuoksi jätin....


Minä löysin isonuppuisia amarylliksiä kaupan tarjouksesta á 2 euroa, ja ne avautuivat juuri jouluksi. Ajattelin, että niissä on jotain vikaa, kun muut amaryllikset ovat monin verroin kalliimpia, mutta ihan hyviä kukkia avautui, ja uudet nuput jo kasvavat esiin sipuleista. Joulun jälkeen löysin monimonilatvaisen joulutähden tarjoushyllystä, senkin 2 eurolla. Se on niin komea, ettei ole aikaisemin sellaista minulla ollut.

Hyasinttia en pysty ottamaan huoneisiin, saan sen tuoksusta päänsäryn. Sääli, sillä se on tosi kaunis kuten kuvastakin näkyi.

flowerflowerflower

Tänä vuonna ostin myös ensi kertaa jouluruusuja kaksi kpl. Ne voi kuulemma istuttaa keväällä ulos. Pitääpä kokeilla, jos kestävät hengissä. Kuivattelevat lehtiään. En tiedä, miten niitä tulisi käsitellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
faari
aktiivinörtti
faari


Viestien lukumäärä : 1358
Join date : 05.10.2009
Ikä : 81
Paikkakunta : turku - länsiturunmaa - pto de Mazarron

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimeKe 2 Tammi - 14:34:41

Toivottelut 3 AqiCP
Takaisin alkuun Siirry alas
http://koti.mbnet.fi/faari/
Frederiikka
aktiivinörtti
Frederiikka


Viestien lukumäärä : 887
Join date : 04.10.2009
Ikä : 79
Paikkakunta : Kymenlaakso, Kouvola-Kymijoen kaupunki

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimeMa 31 Joulu - 23:14:47

Hyvän Uuden Vuoden toivotukseni kaikille Nörttiystäville! Smile

Tänä jouluna onnistuin sipulikukkien kanssa. Amaryllis kukki ensimmäisen kukkavanansa täyteen loistoonsa jouluaatoksi. Toinen kukkavana pullistelee jo kukintojaan. Yritän houkutella sen avautumaan loppiaiseksi.

Hyasintit ovat nyt uutena vuotena parhaimmillaan. Olen kastellut näitä joulukukkiani todella vähän. Pienestä vesitilkasta ovat sitten intoutuneet täyteen kukkaloistoonsa. Valkoiset hyasintit ovat minulle "jouluilo". Joulutähtikin oli tarkoitus kyllä hankkia, mutta pakkasten vuoksi jätin sen kaupan koristukseksi. Potkurilla sen kuljettaminen olisi ollut riski termokassissakin. Niin kylmän herkkä se on.

Eiköhän jatketa kirjoittamista edelleen "Nörttilässämme". Mirjamarja vertasi meitä osuvasti naapureiksi, jotka vaihtavat "niitä-näitä-kuulumisia" tavatessaan. Tunnen olevani saamapuolella - paljon iloa olette minulle tuoneet.

Kiitos! kaverit

[You must be registered and logged in to see this link.]

Tässä jouluhyasinttini kukkaloistoa.

Takaisin alkuun Siirry alas
Ramoona
lähes aktiivi
Ramoona


Viestien lukumäärä : 192
Join date : 31.12.2009

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimeMa 31 Joulu - 15:14:22

Kiittelen menneen vuoden seurasta, vaikka itse olen kehno seuranpitäjä ollutkin. En minäkään sinne Facebookiin oikein osaa liittyä, käyn kyllä nuoremman suvun kuulumisia lueskelemassa ja joskus laitan esim. lomakuvia näytille. Valokuvien laitto tänne on nykyisin mutkikasta, ei pelaa entiseen malliin Aijaa eika Imageschack...eikä taida faarikaan ehtiä meittiä neuvomaan...

Toivottelut 3 11514509

Saa nähdä, näkyykö nyt tekemäni kortti...hyvää uutta vuotta joka tapauksessa !



Takaisin alkuun Siirry alas
mirjamarja
aktiivinörtti
mirjamarja


Viestien lukumäärä : 1263
Join date : 07.10.2009
Ikä : 90
Paikkakunta : Uusimaa, Vantaa

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimeMa 31 Joulu - 10:23:09

Toivotan kaikille nörttiläisille hyvää uutta vuotta!lol!

Suomen kamaralla vaikuttaville suosittelen perinteikästä tv-ohjelmaa "Illallinen yhdelle", joka tulee ykköseltä klo 16.35.

Se kuuluu meidän perheemme uudenvuoden traditioon. Suosittelen lämpimästi muillekin.

Mdk:ko se suositteli FB:iin siirtymistä. Ei ihan kokonaan sinne, sillä tämä on se meitin piiri, ja Facebookki on kuin avoin postikortti, jota lukee kuka tahansa. Nörtit ovat kuin naapuruksia, jotka kertovat kuulumisensa kun raitilla tapaavat.

Jatketaan nyt vain, toivoo mirjamarja
Takaisin alkuun Siirry alas
Katleija
aktiivinörtti
Katleija


Viestien lukumäärä : 963
Join date : 04.10.2009
Ikä : 87
Paikkakunta : Turku

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimeSu 30 Joulu - 22:01:59

Kiitos Maikki, eikö me ollakin molemmat -36 syntyneitä.
Sinä olet elämässäsi ehtinyt paljon. Minä välillä kehun pakistanilaista nettiystävääni tutuilleni. Kerron kuinka sain siitä suuresta maanjäristyksestäkin tietää ennen uutisia. Sinähän kerroit että kahvipöytä tärisee.
Joulu on paremmalla puolella, sujui entisten kuvioiden puitteissa. Vähän menevät nämä viikonpäivät sekaisin. Vielä on edessä nuo uudenvuoden "pommit".
Hyvää vanhaa vuotta vielä! kaverit
Takaisin alkuun Siirry alas
maikki
lähes aktiivi
maikki


Viestien lukumäärä : 242
Join date : 11.11.2009

Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitimeSu 30 Joulu - 5:35:24

Onnellista ja rauhallista uuttavuotta kaikille!
Myohastyneet Synttari onnittelut Katleijalle!!
Meilla oli aurinkoinen ja lammin joulu ruusunikin viel kukkivat en millaan raski leikata niita talveksi.
Olen laiska kirjoittaja siiksi naama kirja sopii mulle hyvin,painaa vain like nappulaa ja mukana on,myos pitaa yhteytta muksuihin,joskus ihmettelen elamani menoa,kukapa olisi uskonut, kasvoin pinessa mummon mokissa,Satakunnassa,koulutin itseni tyolla ja vaivalla, keskikoulun kolmessa vuodessa,sivussa tyota tehden.Ei ollut opintotukia ja siksi lahdin maailmalle onneani etsimaan,nyt sitten on jalkelaisia kolmessa maanosassa ja lisaksi pojan tytar Honolulussa Hawaijilla.
On toi skype meille tarkea yhteyden pitaja,enaa ei jaksa eika ole varaakaan matkustella niinkuin ennen.
Suomalainen sisu on paras perinto kotimaasta toivottavast periytyy myos jalkelaisile.
Ole nauttinut ystavyydestanne ja kirjoituksistanne,hengitys reika mulle ja tuulahdus pohjoisesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Toivottelut 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Toivottelut 3   Toivottelut 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Toivottelut 3
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» toivottelut
» Toivottelut-2
» Toivottelut 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ikinörtit :: Kaikenmaailman sekalaiset höpinät tänne :: höpinäpönttö-
Siirry: