Ikinörtit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ikinörtit

Sitä olemme mitä nimi sanoo
yli 50 v keskustelufoorumi
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Täällä ollaan

Siirry alas 
+4
mirjamarja
MdK
Admin
faari
8 posters
KirjoittajaViesti
faari
aktiivinörtti
faari


Viestien lukumäärä : 1358
Join date : 05.10.2009
Ikä : 81
Paikkakunta : turku - länsiturunmaa - pto de Mazarron

Täällä ollaan Empty
ViestiAihe: Vs: Täällä ollaan   Täällä ollaan Icon_minitimeMa 23 Marras - 20:41:05

marimba kirjoitti:
Asetuksilla voi kai laittaa jonkun ilmoituksen jos viesti on tullut, ettei tarvitse käydä erikseen kurkkimassa.
Pitää tutkia - kunhan ennätän - nyt listaa yläpalkissa erivärisenä
Takaisin alkuun Siirry alas
http://koti.mbnet.fi/faari/
Katleija
aktiivinörtti
Katleija


Viestien lukumäärä : 963
Join date : 04.10.2009
Ikä : 87
Paikkakunta : Turku

Täällä ollaan Empty
ViestiAihe: Messages   Täällä ollaan Icon_minitimeMa 23 Marras - 16:43:20

Heippa vaari.
Sait entiseltä 70 plussalaiselta terveisiä. Laitoin sinulle viestin, mutta viesti näkyy aina vaan olevan lähtemässä kun et ole avannut postilaatikkasi. lol! Asetuksilla voi kai laittaa jonkun ilmoituksen jos viesti on tullut, ettei tarvitse käydä erikseen kurkkimassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Frederiikka
aktiivinörtti
Frederiikka


Viestien lukumäärä : 887
Join date : 04.10.2009
Ikä : 79
Paikkakunta : Kymenlaakso, Kouvola-Kymijoen kaupunki

Täällä ollaan Empty
ViestiAihe: Vs: Täällä ollaan   Täällä ollaan Icon_minitimeSu 22 Marras - 0:24:56

tinat kirjoitti:
Minä olen varsinainen yökukkuja viimosen päälle. Aamulla en sitten ole todellakaan hereillä kukonlaulun aikaan. Valitettavasti, sillä ei tämä maailmanmeno ole otollinen yökukkujille.

Tässä toinen yökukkuja. Laughing Mukava, kun heräsit joukkoomme! Ei todellakaan ole tämä maailmanmeno otollinen yökukkujille. Minunkin tekisi mieleni lähteä mattoja tamppaamaan, mutta eihän se sovi. Taidan laittaa pyykkikoneen töihin. Yökukkujan ihanuuksia omakotitalossa. Pitäisikohän hankkia kukko, niin alkaisi yökukkujallekin kunnian kukko laulaa. sunny

Täällä ollaan 2005_08_jh_0001_k

[You must be registered and logged in to see this link.]
Takaisin alkuun Siirry alas
tinat
nörtimpi
tinat


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 04.10.2009
Ikä : 83
Paikkakunta : Helsinki

Täällä ollaan Empty
ViestiAihe: Vs: Täällä ollaan   Täällä ollaan Icon_minitimeLa 21 Marras - 16:18:32

Pena kirjoitti:
Mukava Tinat kun löysit perille. On tässä ollut itse kullakin hankaluuksia sopeutua tähän evakkoon. Nyt kun vaari on saanut nämä sivut toimimaan niin on oikeastaan ihan mukava seurata noita simpukankuoria kun alkavat pyörimään ellet lue viestejä. Aika myöhään tunnut sinäkin valvovan jos tietokoneesi kelloon on uskominen vai rekisteröidymmekö tämän uuden kotimme ajan mukaan.

Aiotko ottaa sikaflunssa rokotuksen jos sulle sitä tarjotaan ?

Kuulumisiin ja olis kiva kun joku jopa ehdottais tota chatti aikaa niin voitais melkein jutella suusta suuhun.

Minä olen varsinainen yökukkuja viimosen päälle. Aamulla en sitten ole todellakaan hereillä kukonlaulun aikaan. Valitettavasti, sillä ei tämä maailmanmeno ole otollinen yökukkujille. Töihinkin ehdin viime vuosinani vasta puoli kymmeneksi, mutta onneksi oli liukuva työaika. Paras ja virkein aika päivästä on klo 22 illalla. Silloin olen fiksuimmillani (?) ja tarmokkaimmillani seuraavat kolme tuntia. Että semmosta täällä.

Ajattelin kysellä sikaflunssarokotusta joulukuun alussa, josko sattuisi saamaan. En kylläkään taida kuulua minkään maan kriisiryhmään, kun olen jo yli-ikäinen mummonruppana. Lähden uudenvuoden aattona Intian Goaan pariksi viikoksi ja olisin mielelläni sikaa sietävä jo sillä matkalla, ettei mene reissu pipariksi tai kenties jopa peruunnu kokonaan.

Chatti olisi kiva kyllä, jos tosiaan jokin sopiva yhteinen aikamäärä sovittaisiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pena
lähes aktiivi
Pena


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 07.10.2009
Ikä : 87
Paikkakunta : Turku

Täällä ollaan Empty
ViestiAihe: Moikka pitkästä aikaa   Täällä ollaan Icon_minitimeLa 21 Marras - 8:30:27

Mukava Tinat kun löysit perille. On tässä ollut itse kullakin hankaluuksia sopeutua tähän evakkoon. Nyt kun vaari on saanut nämä sivut toimimaan niin on oikeastaan ihan mukava seurata noita simpukankuoria kun alkavat pyörimään ellet lue viestejä. Aika myöhään tunnut sinäkin valvovan jos tietokoneesi kelloon on uskominen vai rekisteröidymmekö tämän uuden kotimme ajan mukaan.

Aiotko ottaa sikaflunssa rokotuksen jos sulle sitä tarjotaan ?

Kuulumisiin ja olis kiva kun joku jopa ehdottais tota chatti aikaa niin voitais melkein jutella suusta suuhun.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.netti.fi/~parvela/
tinat
nörtimpi
tinat


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 04.10.2009
Ikä : 83
Paikkakunta : Helsinki

Täällä ollaan Empty
ViestiAihe: Vs: Täällä ollaan   Täällä ollaan Icon_minitimeLa 21 Marras - 1:44:56

MdK kirjoitti:
Täytyy ottaa selvää! Olisihan se kiva, jos voisi vaan jatkaa vanhaa foorumia
uusissa käsissä. Jos vaikka onnistuttaisiin saamaan lisää porukkaa ja palsta
pysyisi hengissä.

Löysin tänne, huhhahhei! En ole aikoihin ehtinyt kirjoitella mihinkään. Ehkä tässä kohta maltan taas paneutua tällaiseenkin ajankuluun. Kaiketi lähimuistini klikkaa jo pahan kerran, koska en muistanut tällaiseen paikkaan itseäni rekisteröineenikään, periferiaan kyllä, jonne en sittemmin ole myöskään poikennut. Ei minua tosin enää nämä muistihäiriöt hämmästytä, niitä tulee turhan usein ...

pig Sikaflunssaa odotellessa ... voikaa kaikki mainiosti!
Takaisin alkuun Siirry alas
Frederiikka
aktiivinörtti
Frederiikka


Viestien lukumäärä : 887
Join date : 04.10.2009
Ikä : 79
Paikkakunta : Kymenlaakso, Kouvola-Kymijoen kaupunki

Täällä ollaan Empty
ViestiAihe: Vs: Täällä ollaan   Täällä ollaan Icon_minitimeSu 8 Marras - 20:38:23

Hei, kaikille! Smile

Tässä Muuttolinnun antama linkki Periferiaan.

[You must be registered and logged in to see this link.]
Takaisin alkuun Siirry alas
mirjamarja
aktiivinörtti
mirjamarja


Viestien lukumäärä : 1263
Join date : 07.10.2009
Ikä : 90
Paikkakunta : Uusimaa, Vantaa

Täällä ollaan Empty
ViestiAihe: Vs: Täällä ollaan   Täällä ollaan Icon_minitimeSu 8 Marras - 19:09:23

faari kirjoitti:

Löysin sentään, vaikka
[You must be registered and logged in to see this link.]
olisi vähän turhan monta periferiaa kahlattavaksi ainakin kuukkelin mukaan

Taisin olla huono opaskoira!
Onneksi pääsit perille kuitenkin. 👽
Takaisin alkuun Siirry alas
faari
aktiivinörtti
faari


Viestien lukumäärä : 1358
Join date : 05.10.2009
Ikä : 81
Paikkakunta : turku - länsiturunmaa - pto de Mazarron

Täällä ollaan Empty
ViestiAihe: Vs: Täällä ollaan   Täällä ollaan Icon_minitimeSu 8 Marras - 17:04:39

mirjamarja kirjoitti:
Muuttolintu, joka nyt häärii Periferiassa nimimerkillä Sadeca. Hän toivoo sinua sinne hieman itsekkäistä syistä. Kaipaisi opastusta ja apua joissakin tietsikan kommervenkeissä.
Minä en tunnetusti osaa edes sanoa, missä, sen verran kaukainen asia koko hommelo minulle on.

Löysin sentään, vaikka
[You must be registered and logged in to see this link.]
olisi vähän turhan monta periferiaa kahlattavaksi ainakin kuukkelin mukaan
Takaisin alkuun Siirry alas
http://koti.mbnet.fi/faari/
mirjamarja
aktiivinörtti
mirjamarja


Viestien lukumäärä : 1263
Join date : 07.10.2009
Ikä : 90
Paikkakunta : Uusimaa, Vantaa

Täällä ollaan Empty
ViestiAihe: Terveisiä vaari-faarille   Täällä ollaan Icon_minitimeSu 8 Marras - 13:39:35

faari kirjoitti:
Kun en koskaan saanut vaari-kirjautumisviestiä, vaikka varasi nimen

Kyllä olet ihan tunnistettvissa faarinakin. king
Terveisiä Periferiasta, jonne on osa Ikinörteistä siirtynyt.
Sen perustajajäsen on Ikörttien Muuttolintu, joka nyt häärii Periferiassa nimimerkillä Sadeca. Hän toivoo sinua sinne hieman itsekkäistä syistä. Kaipaisi opastusta ja apua joissakin tietsikan kommervenkeissä.
Minä en tunnetusti osaa edes sanoa, missä, sen verran kaukainen asia koko hommelo minulle on.

Mutta viestitän saamani kehotuksen mukaan. Pistäydy katsomassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
MdK
aktiivinörtti



Viestien lukumäärä : 1761
Join date : 03.10.2009

Täällä ollaan Empty
ViestiAihe: Vs: Täällä ollaan   Täällä ollaan Icon_minitimeTi 6 Loka - 7:42:42

Täytyy ottaa selvää! Olisihan se kiva, jos voisi vaan jatkaa vanhaa foorumia
uusissa käsissä. Jos vaikka onnistuttaisiin saamaan lisää porukkaa ja palsta
pysyisi hengissä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 3
Join date : 03.10.2009
Ikä : 14

Täällä ollaan Empty
ViestiAihe: Vanhat puitteet   Täällä ollaan Icon_minitimeMa 5 Loka - 21:26:19

Toi Marjatan ehdottama ajatus olis tosi mukava. Etkö voisi kysellä pomolta asiaa lähemmin. Jos hän suostuisi luovuttamaan meille vanhat puitteet niin luulisin, että Vaari suostuisi mahdollisesti moderaattoriksi.

Toivokaamme parasta
Takaisin alkuun Siirry alas
https://ikinortit.palstani.com
MdK
aktiivinörtti



Viestien lukumäärä : 1761
Join date : 03.10.2009

Täällä ollaan Empty
ViestiAihe: Vs: Täällä ollaan   Täällä ollaan Icon_minitimeMa 5 Loka - 18:24:12

Admin kirjoitti:
Onko sulla tietoa josko toi entinen oli maksullinen pesä ?

Mieti asiaa ja muitakin mahdollisuuksia

Sorry, että pistän nenuni likoon! Sen verran minulla on hajua Ikinörttien asioista, että
ensimmäinen ohjelmisto oli aivan ilmainen, mutta sitten kun Pomon työolosuhteet olivat
muuttuneet, niin hän kertoi siirtäneensä kaiken webhotelliin (joka on maksanut, ainakin
vähän) ettei itse tarvinnut ehtiä vastata häiriöistä liikenteessä ym. ongelmista.
Niinkuin hän itse kertoikin niin leipätyöt ovat olleet ulkomailla eikä ambitiot ole riittäneet
hoitaa meitä vanhoja.

Kuinkahan onnistuisi, jos adoptoisi Ikinörtit? Joko jatkamalla ilmaisella netillä (vaatisi aktiivista
ylläpitäjää) tai sitten webhotellin välityksellä ja siirtäisi kaiken uusiin lukaaleihin?
Takaisin alkuun Siirry alas
faari
aktiivinörtti
faari


Viestien lukumäärä : 1358
Join date : 05.10.2009
Ikä : 81
Paikkakunta : turku - länsiturunmaa - pto de Mazarron

Täällä ollaan Empty
ViestiAihe: Vs: Täällä ollaan   Täällä ollaan Icon_minitimeMa 5 Loka - 15:54:57

Admin kirjoitti:
Ei nimi miestä pahenna eli teretulemas vaan Faari ja apuasi kaivataan. Olisko sulla mitään säällistä ratkaisua meidän ikinörttien evakkoon. Eikö me voitais jäädä sinne vanhaan pesäämme jos vaikka faari suostuis adminiksi. Onko sulla tietoa josko toi entinen oli maksullinen pesä ?

Mieti asiaa ja muitakin mahdollisuuksia

Muistelen, että se oli maksullinen. Se on luultavasti adminin työyhteydessä, joten luulisin ettei se alivuokralaisuus käy.
Itse asiassa sen hallinnassa ei liene ongelmaa näin siistissä porukassa...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://koti.mbnet.fi/faari/
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 3
Join date : 03.10.2009
Ikä : 14

Täällä ollaan Empty
ViestiAihe: Teretulemas   Täällä ollaan Icon_minitimeMa 5 Loka - 15:10:40

Ei nimi miestä pahenna eli teretulemas vaan Faari ja apuasi kaivataan. Olisko sulla mitään säällistä ratkaisua meidän ikinörttien evakkoon. Eikö me voitais jäädä sinne vanhaan pesäämme jos vaikka faari suostuis adminiksi. Onko sulla tietoa josko toi entinen oli maksullinen pesä ?

Mieti asiaa ja muitakin mahdollisuuksia
Takaisin alkuun Siirry alas
https://ikinortit.palstani.com
faari
aktiivinörtti
faari


Viestien lukumäärä : 1358
Join date : 05.10.2009
Ikä : 81
Paikkakunta : turku - länsiturunmaa - pto de Mazarron

Täällä ollaan Empty
ViestiAihe: Täällä ollaan   Täällä ollaan Icon_minitimeMa 5 Loka - 14:51:34

En koskaan saanut vaari-kirjautumisviestiä, vaikka ohjelma varasi nimen, laitoin toisen postiosoitteen ja muutin kirjaimen verran.
Testaan onnistuuko ketjun nimen vaihto jälkikäteen. Onnistuu.


Viimeinen muokkaaja, faari pvm Su 29 Marras - 13:37:09, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://koti.mbnet.fi/faari/
Sponsored content





Täällä ollaan Empty
ViestiAihe: Vs: Täällä ollaan   Täällä ollaan Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Täällä ollaan
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» ollaan ihan vihreitä
» Missä sitä ollaan 2
» Epävarmuutta siellä täällä
» Chattaileeko Ikinörtit täällä ja koska?
» Missä sitä ollaan oikein!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ikinörtit :: Kaikenmaailman sekalaiset höpinät tänne :: höpinäpönttö-
Siirry: