Ikinörtit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ikinörtit

Sitä olemme mitä nimi sanoo
yli 50 v keskustelufoorumi
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Lasten suusta

Siirry alas 
+4
MdK
mirjamarja
Katleija
Frederiikka
8 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
mirjamarja
aktiivinörtti
mirjamarja


Viestien lukumäärä : 1263
Join date : 07.10.2009
Ikä : 90
Paikkakunta : Uusimaa, Vantaa

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimePe 18 Heinä - 7:43:46

Nämä sukuun kuuluvat lapsoset ovat kyllä aika järkeviä, niin kuin tuo saunojatyttökin edellisessä jutussa.
Kaksijapuoli-vuotias Ahti tapasi pitkästä aikaa tädin, joka sanoi ihaillen: "Sinäpä olet kasvanut!" Ahti nyökkäili ja sanoi: "Nii-in, mutta minä kasvan kyllä lisää."

 Very Happy 
Takaisin alkuun Siirry alas
mirjamarja
aktiivinörtti
mirjamarja


Viestien lukumäärä : 1263
Join date : 07.10.2009
Ikä : 90
Paikkakunta : Uusimaa, Vantaa

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimeKe 31 Heinä - 8:43:32

Tapasin eilen nuoren neidin, johon liittyi hauska tapahtuma yli 10 v. sitten.
Olimme kesämökillä ja kauhea ukonilma pamahti päämme päälle. Tyttö - 9 vee - kurkkasi ulos huolestuneena ja minä opettavaisella äänellä siihen todistelemaan, että ukonilma harvoin aiheuttaa vahinkoja, ei tarvitse yhtään huolestua, pianhan tämä ohi menee... affraid 
Johon tyttö: "Me oltiin meidän mummun kesämökillä, ja oltiin serkun kanssa saunassa, kun tuli ukonilma ihan päälle ja kuului kamala pamaus saunan takana. Ja me saunottiin vaan, mutta sitten isä tuli huutamaan ovelle, että tulkaa ulos, sauna palaa. Ja sitten me mentiin ulos ja isä ja eno sammutti sen tulipalon."
Minä kuuntelin silmät pyöreänä ja kysyin miten he siitä selvisivät.
"Mentiin takaisin saunaan", sanoi tyttö. clown 

Tulin siihen tulokseen, että minun on turha lohdutella tyttöä. Hän ei vähästä hätkähtänyt.
Tyyni ja rauhallinen aikuinen hänestä on kasvanut.
Takaisin alkuun Siirry alas
MdK
aktiivinörtti



Viestien lukumäärä : 1761
Join date : 03.10.2009

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimeKe 20 Maalis - 14:17:12


Koulussa:

- No, osaako joku kertoa miksi kieltämme sanotaan äidinkieleksi? Niin, Hugo?
- Siksi varmaankin, kun isä ei ikinä saa suunvuoroa.
Takaisin alkuun Siirry alas
mirjamarja
aktiivinörtti
mirjamarja


Viestien lukumäärä : 1263
Join date : 07.10.2009
Ikä : 90
Paikkakunta : Uusimaa, Vantaa

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimeLa 29 Joulu - 23:56:27

Nyt ollaan näissä jutuissa jo seuraavassa sukupolvessa. Eräs hiukan kaukaisempi poika, 3 vee kertoi pyytäneensä Joulupukilta autorataa, jossa on talli ja kaikki.

Utelias äiti kiinnostui ja halusi tietää tarkemmin autoradasta. Hän sanoi, että ei ollut sellaista koskaan nähnyt. "Ei se mitään, selitin sen Joulupukille", vastasi nuorukainen.

Nyt kysyin, miten kävi, ja isoäitinsa sanoi, että netistä oli löytynyt autorata, joka tyydytti. Kaikeksi onneksi, sillä ensi töikseen poika oli kysynyt pukin nähdessään, että muistiko tämä tuoda sen autoradan.

santasantajocolorsanta
Takaisin alkuun Siirry alas
mirjamarja
aktiivinörtti
mirjamarja


Viestien lukumäärä : 1263
Join date : 07.10.2009
Ikä : 90
Paikkakunta : Uusimaa, Vantaa

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimeTo 29 Maalis - 21:45:43

Iltap.lehden nettisivulla on tänään otteita lasten mietteitä vauvoista ja vauvojen saamisesta.
Yksi kertoi, että hänen isänsä on kirjailija, joten hän ei usko kaikkea, mitä isä sanoo, hän esim. on sanonut, että haikara tuo vauvat.

Lapsivedestä osasi yksi selittää, että äiti juo kylmää vettä, ja jos vauva potkaisee, on se elossa.

Edellisessä jutussani esiintynyt tyttärentytär kertoi kaikille, että hänkin odottaa vauvaa, kun äitikin. Päivähoitaja lopulta hermostui ja kielsi tyttöä enää puhumasta siitä.
Tyttö uskoutui vaarille: "Minäkin odotan vauvaa, mutta älä sano sitä Hilkalle."
Onneksi tyttö unohti koko asian, kun vauva tuli. Hänellä oli nukkeja ja nallukoita hoidettavanaan ja ne riittivät.

cat
Takaisin alkuun Siirry alas
mirjamarja
aktiivinörtti
mirjamarja


Viestien lukumäärä : 1263
Join date : 07.10.2009
Ikä : 90
Paikkakunta : Uusimaa, Vantaa

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimeTi 20 Maalis - 14:13:57

Juteltiin tyttären kanssa lasten toilauksista. Hänen tyttönsä oli pienestä pitäen hyvin omatoiminen ja tasainen, eikä hän ujostellut tai pelännyt vieraita tai outoja asioita.
Kerran hän oli vanhempiensa kanssa tavaratalossa kiertelemässä. Kulki vanhempiensa kannoilla ja ilmeisesti kuunteli kuulutuksia. Osuivat sitten lasten askartelu- ja leikkipaikalle. "Menkää vaan" ilahtui tyttö. Hän halusi jäädä yksin leikkimään ja hätiseli vanhempiaan menemään:"Menkää vaan, minä leikin täällä!"

Tyttäreni kertoi, että he eivät ehtineet kuin toiselle puolen myymälää, kun kuulutus osui heidän korviinsa: "Kolmivuotias Niina on eksynyt vanhemmistaan ja odottaa nyt heitä toisen kerroksen infopisteessä".
Eli heti kun vanhemmat olivat häipyneet näkyvistä, tyttö tepsutteli infopisteeseen ja ilmoittautui eksyneeksi. Oli osannut hyvin antaa tiedot itsestään ja kertoa ikänsä.
Oli varmasti kuullut kuulutettavan jotakuta eksynyttä lasta ja halunnut kokea saman jännän itsekin. Leikkipaikka oli kuin lahja taivaasta tähän tarkoitukseen.
Tyttäreni ihmettelikin, miksi lapsi niin kiihkeästi vaati heitä lähtemään ja jättämään hänet askartelemaan.

bounce bounce bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Katleija
aktiivinörtti
Katleija


Viestien lukumäärä : 963
Join date : 04.10.2009
Ikä : 87
Paikkakunta : Turku

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimeMa 12 Joulu - 22:22:40

mirjamarja kirjoitti:
"Onko tänä vuonna kalkkua vai kinkkunaa?"
Olipa hauska, tässä yksinäni ääneen nauran. hahaha
Takaisin alkuun Siirry alas
mirjamarja
aktiivinörtti
mirjamarja


Viestien lukumäärä : 1263
Join date : 07.10.2009
Ikä : 90
Paikkakunta : Uusimaa, Vantaa

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimeMa 12 Joulu - 10:30:05

Jouluvalmistelujen aikaan on ratkaistava mm. tarjoilut.
Lapsikin osallistui: "Onko tänä vuonna kalkkua vai kinkkunaa?"

--- santa ---
Takaisin alkuun Siirry alas
MdK
aktiivinörtti



Viestien lukumäärä : 1761
Join date : 03.10.2009

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimeTi 18 Loka - 15:54:57


Ystäväpariskunta kertoi, että kun toinen heidän pojistaan aloitti ekaluokalla
joskus 80-luvun alkupuolella, niin hän oli kysynyt eräänä päivänä koulusta
tultuaan:
- Koskahan sitä vois pyytää virkavapaata tuolta koulusta?

Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
MdK
aktiivinörtti



Viestien lukumäärä : 1761
Join date : 03.10.2009

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimeSu 16 Loka - 8:53:45


Suvussamme on miehenalku, jonka jutut kiertelevät FB:n välityksellä
tietoomme.
Eero: - Isi, onko sinun kännykässä nelonen?
Isä: - Joo...
Eero: - No hyvä! Soitappa Villelle (päiväkotikaveri), se talon numero
on neljä ja se on keltainen talo.
Basketball
Takaisin alkuun Siirry alas
mirjamarja
aktiivinörtti
mirjamarja


Viestien lukumäärä : 1263
Join date : 07.10.2009
Ikä : 90
Paikkakunta : Uusimaa, Vantaa

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimeTo 13 Loka - 13:10:58

Tyttärelläni oli aikanaan verbi "sokertaa", kun hän sekoitti sokerit teemukiinsa.

Varmaan kielet aikanaan ovat kehittyneet näistä kuvaavista ilmaisuista, kun ei sanaa ole ollut olemassa.
hurraata
Takaisin alkuun Siirry alas
Ramoona
lähes aktiivi
Ramoona


Viestien lukumäärä : 192
Join date : 31.12.2009

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimeTo 13 Loka - 11:17:39

Pitää heti tuoreeltaan tännekin kirjata viime viikonvaihteessa välähtänyt seitsenvuotiaamme neronleimaus. Metsäretkellä tyttö huusi innoissaan : "Tulkaa mummi ja vaari kattomaan, täällä on tosi iso kääpiö!" Isoksi kääpiöksi paljastui katkennut laho koivu, joka kasvoi yltympäriinsä kääpiä. Johdonmukaisia ovat lapsoset : koska kylmä paikka on kylmiö, kääpien kasvupaikka on kääpiö. Haaveilu on kesähupi, eli haavilla pikkukalojen ja perhosten koukkailu.
Takaisin alkuun Siirry alas
mirjamarja
aktiivinörtti
mirjamarja


Viestien lukumäärä : 1263
Join date : 07.10.2009
Ikä : 90
Paikkakunta : Uusimaa, Vantaa

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimePe 9 Syys - 14:10:13

Olen kaiken päivää muistellut erästä tapahtumaa YLI 40 v. sitten.
En tiedä, olenko sen jo kertonut, mutta kerron kuitenkin:

Olin tyttäreni kanssa 3-vuotistarkastuksessa neuvolassa. Tietenkin kuuntelivat ja koputtelivat, mutta sitten haluttiin tutkia lapsen motoriikkaa ja lääkäri pyysi nousemaan varpaille ym. Sitten hän kysyin: "Osaatko sinä avata napit?"
Tyttö kääntyi katsomaan minua ja nosti kulmakarvojaan. jocolor
"No, osaatko," kysyi lääkäri uudelleen.
Tyttö sanoi: "Osaan, mutta enhän mä voi!"
"Mikset voi?" hämmästyi lääkäri.

Voi, että aikuiset sitten ovat tyhmiä! Kaikki pitää niille selittää.
"Mä olen NAKUNA".

sunny sunny sunny

Tämän pienen tytön oma tytär muuttaa tänään omaan asuntoon. Se on koko perheen projekti. Eipä tytöltä puutu mitään. Toista se oli aikanaan, kun meikäläinen sai ensiasunnon.
Takaisin alkuun Siirry alas
MdK
aktiivinörtti



Viestien lukumäärä : 1761
Join date : 03.10.2009

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimePe 19 Elo - 1:02:47


Saattaa olla tosihauskaa olla "salakuuntelijana" kun lapset juttelee keskenään.

Minä olin kesällä veljeni ja hänen 8-vuotiaansa kanssa eräällä leirintäalueella
ja poika lähti heti etsimään kavereita kun saatiin hänen polkupyöränsä asunto-
auton perästä ulos. Lähdin jonkun ajan päästä etsimään häntä syömään ja
näin hänet hieman pienemmän tytön seurassa keinujen luona.
Kuulin kuinka poika (miesten tapaan) yritti tehdä vaikutusta tyttöön ja kehua
retosti: - Minä sitä osaan jo lukea!
Tyttö vastasi kainosti: - Kyllä minäkin jo vähän!
Pojan piti kuitenkin korostaa paremmuuttaan sanomalla: - Mut et kuitenkaan
yhtä paljon ku mä!

lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Frederiikka
aktiivinörtti
Frederiikka


Viestien lukumäärä : 887
Join date : 04.10.2009
Ikä : 79
Paikkakunta : Kymenlaakso, Kouvola-Kymijoen kaupunki

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimeTo 18 Elo - 23:03:39

MdK kirjoitti:

...huumorin helmiä! hahaa

Naapurin ekaluokkalainen toi kotitanhuvilleen ensivisiitille koulukaverinsa. Satuin istumaan verannalla ja kuulin, kun minut esiteltiin "naapurin mummina".

- "Onks se kiva?"

- " On se. Sillä on piparipurkki ja kissakin Laughing ."






Takaisin alkuun Siirry alas
MdK
aktiivinörtti



Viestien lukumäärä : 1761
Join date : 03.10.2009

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimeTo 18 Elo - 12:50:14


Luin Frederiikan viestin alempana, missä oli litania lasten suusta-lausahduksia.
Kannattaa vilkaista, kyllä niissä on huumorin helmiä!

hahaa
Takaisin alkuun Siirry alas
mirjamarja
aktiivinörtti
mirjamarja


Viestien lukumäärä : 1263
Join date : 07.10.2009
Ikä : 90
Paikkakunta : Uusimaa, Vantaa

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimeTi 12 Heinä - 9:48:38

Sama köyhyys vaivaa myös motoristeja.
Nimim. Motoparkin lumoissa cherry
Takaisin alkuun Siirry alas
faari
aktiivinörtti
faari


Viestien lukumäärä : 1358
Join date : 05.10.2009
Ikä : 81
Paikkakunta : turku - länsiturunmaa - pto de Mazarron

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimeSu 10 Heinä - 22:04:22

Miksikähän noiden muskeliveneiden rakentajat ovat niin köyhiä, ettei ole varaa vaimentaa pakoputken pörinöitä?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://koti.mbnet.fi/faari/
Ramoona
lähes aktiivi
Ramoona


Viestien lukumäärä : 192
Join date : 31.12.2009

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimeSu 10 Heinä - 12:13:43

Minulla on ollut reiät korvissa ripillepääsystä alkaen, silloin oli yleistä saada samalla lupa käydä lavatansseissa. Omat tytöt saivat korvareiät hiukan aiemmin, mutta näistä lapsenlapsista vanhin, 13-vuotias tyttö saa odottaa rippijuhliaan. Ei ole tatskojakaan kellään lähisuvussa, ollaankohan vähän taantumuksellista sukua...

Näillä helteillä on oltu paljon vesillä ja otettu lapsia mukaan , vaihdettu eri miehistökokoonpanoja serkusten kesken. Turun saaristoon ei ole vielä ehditty, kun kuiva kesä vaatii kastelua puutarhassa vähän väliä. Perinteinen Aurajoen yöpyminen on kyllä myöhemmin kesällä suunnitelmissa. On tuo polttoainekin sellaisissa hinnoissa, että mieluummin ajelee runkonopeutta lähivesillä. Viimeksi 9-vuotias poika ja pian 4-vuotias pikkuveljensä olivat mukana. Ohi suihki hirveää vauhtia ja kammottavaa meteliä pitäen kaksi vesiskootteria, joista nousee korkealle vesisuihkut. Pienempi, sanoi, että ne näyttävät ihan sislitysraudoilta, ja totta se onkin, kuin höyrysilitysrautoja ! Siitähän alettiin keksiä, yksi muskelivene oli kuin sämpylä, cruiseri kuin lenkkitossu, huussimallejakin oli paljon liikkeellä. Valtava cruiseri paahtoi ohi , sen muutenkin korkealla olevalla katolla nökötti viellä ohjauskatos, jota ympäröi aitaus melkein kymmenen ihmistä sinne ahtautuneena vauhdin hurmasta nauttimaan. Valtavat aallot sellainen saa aikaan, hitaampien pitää kääntää paattinsa vasten aaltoja, jos ei halua että tavarat lentävät hujanhajan. Vaarin mielestä siellä korkeuksissa oli väkeä kuin haukanpesällä, minusta se oli kuin tårta på tårtan. Sanonnat piti tietysti lapsille selittää. Tammisaaren satamassa se torta sitten nähtiinkin, olivat jo täydessä lasien kallisteluvauhdissa korkeuksissaan. Tietysti pienimmäinen kajautti ja osoitti sormellaan : mummi kato, tuossa se torttu nyt on ! Eihän se sinne ylös kuulunut meluisessa satamassa, mutta viereisestä veneestä saatiin iloiset hymyt.

Mansikat on nyt pakastettu, Cittaruista hintaan 19,90 / 5kg hankittu, puutarhamansikoita en yritäkään itse kasvattaa. Kohta on käsissä muutkin marjat, kaikki kypsyy ennätysvauhtia. Mustikoita olisi hyvin, mutta kuivuus vaivaa, ovat pieniä ja kiinni kannoissaan. Muualta Suomesta raportoidaan ukkosista, mutta meille ei ole vettä taivaalta piisannut, vaikka nytkin lupaavasti pilveilee...eppistä... Crying or Very sad

Lasten suusta 8295994.t
Takaisin alkuun Siirry alas
MdK
aktiivinörtti



Viestien lukumäärä : 1761
Join date : 03.10.2009

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimeLa 9 Heinä - 12:15:30

beataB* kirjoitti:
Ei pistellä, ei edes korviksia, affraid
ainakaan tähän mennessä.

Yhden ainoan kerran olen kokeillut laittaa korvikset, mutta toinen
korvanlehti alkoi märkiä niin ajattelin, että olkoon! Jos olen elänyt
yli viisikymppiseksi ja selvinnyt tavallisilla korviksilla niin selviän
varmasti lopun ikäni!
Takaisin alkuun Siirry alas
beataB*
lähes aktiivi
beataB*


Viestien lukumäärä : 346
Join date : 20.12.2009

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimeTi 5 Heinä - 11:47:51

Ei muakaan enää sapeta ja komea on arpi oikealla,
kun samasta reiästä kaivettiin myös umppari, ihan vain
varmuuden vuoksi.

Ei pistellä, ei edes korviksia, affraid
ainakaan tähän mennessä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pena
lähes aktiivi
Pena


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 07.10.2009
Ikä : 87
Paikkakunta : Turku

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimePe 24 Kesä - 7:13:34

MdK kirjoitti:

Muistoksi jäi ruma arpi, jonka päälle joskus ajattelin antaa tatuoida vetoketjun!
Mutta kun tuo pallean volyymi vaihtelee...

Hieno idea. Mitäs sillä pallean volyymillä on vaikutusta kun et sä kuitenkaan sitä vetoketjua tulis käyttämään. Jos teet moisen hurjan päätöksen niin vapauta minut lupauksestani tehdä samanlainen. Suostun kyllä ottamaan pienen pätkän vetoketjua johonkin pallean keskikohdalle.

Älä keskustele asiasta poikasi kanssa. Hän voi harkita asettamista sinut toimenpidekieltoon.

Juhannusta vaan itsellesi. Jos teillä on komia kokko niin ota meille nörteille siitä kuva.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.netti.fi/~parvela/
MdK
aktiivinörtti



Viestien lukumäärä : 1761
Join date : 03.10.2009

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimeTo 23 Kesä - 22:11:50

Pena kirjoitti:
Tunnusta vaan Marjatta, että olet itsekin harkinnut pienen tatskan ottamista johonkin suojaisaan kohtaan.

Kohta 40 vuotta sitten tehtiin minulle sappikivileikkaus. Nuori kirurgi tarvitsi
kunnon työskentelytilat sappirakon löytämiseksi ja viilsi n 30 cm pitkän
haavan viistoon rintalastasta umpilisäkkeen suuntaan.
Muistoksi jäi ruma arpi, jonka päälle joskus ajattelin antaa tatuoida vetoketjun!
Mutta kun tuo pallean volyymi vaihtelee...
Takaisin alkuun Siirry alas
Katleija
aktiivinörtti
Katleija


Viestien lukumäärä : 963
Join date : 04.10.2009
Ikä : 87
Paikkakunta : Turku

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitimeTo 23 Kesä - 18:13:12

Min en anna itseeni yhtään ylimääräistä reikää pistää. Teki tiukkaa korvalehtienkin lävistys. Vasta kun miniän idea oli ostaa timanttikorvakorut anopin 50-vuotislahjaksi oli kaksi reikää otettava.
Verikokeet saa ottaa ja sormenpäistä nippaan itse gluc näytteen. Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Pena
lähes aktiivi
Pena


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 07.10.2009
Ikä : 87
Paikkakunta : Turku

Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Merkattu nainen   Lasten suusta Icon_minitimeTo 23 Kesä - 17:50:46

Tunnusta vaan Marjatta, että olet itsekin harkinnut pienen tatskan ottamista johonkin suojaisaan kohtaan. Itse olen asiaa pohtinut mutta kun olen niin epäluuloinen ton HIV-tartunnan suhteen niin täytyy tyytyä luonnollisiin maksaläiskiin. Jos kuitenkin päätät sellaisen ottaa niin ilmoittele mullekin. Rohkaistuessani käyn teettämässä samaan kohtaan samanlaisen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.netti.fi/~parvela/
Sponsored content





Lasten suusta Empty
ViestiAihe: Vs: Lasten suusta   Lasten suusta Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lasten suusta
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Lasten suusta

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ikinörtit :: Huumori :: vitsit ja lausahdukset-
Siirry: